2012. november 10., szombat

I'm obsessed with

Kicsit a rögeszmém már a fotózás és egyszerűen kibírhatatlan vagyok, ha nem tudom eleget csinálni. A héten összvissz annyit használtam a gépemet, amíg elmentem az angol versenyre, az két óra, meg amúgy még pár DIY cuccot fotóztam, de hát az nem olyan... 
Ma voltam egy fotósboltban, ahol többnyire Nikon cuccokat árulnak, elvittem az összes létező szórólapot és jól kibambultam magam. Nekem kell egy objektívalakú bögre! Remélem a Jézuska majd hoz. :) De láttam még fényképezőgép alakú perselyt is, ami megdöbbentően élethű volt. Nem lenne rossz egy olyan sem. 
Az új gép vásárlása elviekben két héten belül megtörténhet, ha sikerül eladnom a mostani gépemet és még pár dolog összejátszik. Ez lenne az én nagy karácsonyi ajándékom. Most izgulnom is kell rendesen, mert nagyon jó lenne, ha el tudnám adni, de nem is szeretnék hetekig gép nélkül maradni, ha esetleg úgy alakul, hogy várnom kell. :/ De majd még kiderül. Mindenesetre nagyon utána akarok járni, hogy milyen gépet veszek, mert most egy ideig vázat nem akarok váltani. Mondjuk úgy gimi végéig. Na jó, az kicsit sok, de azért értitek. :))

2 megjegyzés:

  1. Hű, olyan objektívbögrét én is nagyon szeretnék. *.* Sok sikert a vásárláshoz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi ^^ előbb a gép aztán jöhet a bögre is ^^

      Törlés