2012. november 9., péntek

A hetem

Hamar elment, de veszettül fáradt vagyok, ezért csak úgy összefoglalásképp megemlítem a fontosabb dolgokat. Szerdán kaptam egy emailt, hogy eltudnék-e menni a csütörtöki angol versenyre fényképezni és én persze örömmel mondtam igent. Két órás volt, végigálldogáltam meg fotózgattam, összességében nem lettek rossz képek, csak a zajszűrése a gépemnek nem a legjobb, már iso 200on is látszott bizony a zajosodás a neoncsövek fénye miatt. Mindegy, 61 képet kiválogattam a 250ből, egész jó arány. Elvileg majd beküldik a Naplóba.
az egyik barátnőm irtó finom muffinokat szokott sütni

ez egy vicces kép, tiszta Uri Geller

ki nem hagyhattam...

azt hiszem ők lettek a 2. helyezettek

a native tanárom :)
szép ez a lány :)

feladat: színezzétek ki az angol zászlót!

a tippjeim jók voltak általában :D

ez volt a kedvenc plakátom, marha igényes!

2 megjegyzés:

  1. megengedték neked hogy felrakd a képeiket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. direkt keveset raktam ki és mivel a sulim honlapjára is kikerül majd innentől kezdve mindegy. :D

      Törlés