2012. november 16., péntek

Frappáns cím helye

Ma a tavalyi angol csoportvezetőm családját fotóztam egy nagyon szép parkban. A legtöbb helyen már lehullottak ugyebár a levelek, de itt még mintha október lenne, a Balaton part teszi, mivel itt mindig melegebb van négy-öt fokkal. A szülőkről nem rakok fel képeket, de a gyerekekről igen, mert halálosan cukik és megengedték szerencsére. Bevallom, előtte sosem fotóztam még kisgyerekeket, nincs a családban 8-10 évesnél fiatalabb gyerkőc. Egyébként most egész jó képek sikerültek a kevés fény ellenére is.
jajj, ez annyira tetszik, főleg, hogy a másik kissrác is véletlenül bekerült a háttérbe

nem tudom, honnan szedte azt a botot, de amit leművelt vele... eszméletlen :D

virágszedés

ősz

ezeket a levéldobálós képeket kicsit elszúrtam, túl hosszú volt a záridő :/

elmosódott picikét, de szerintem édi

pillanatkép

aaaaaaaannyira aranyos

basszus, ezt sosem tudtam megcsinálni... :D

(:
Délután az eggyel későbbi busszal jöttem haza, mert be kellett ugranom a szemüvegemért, úgyhogy leraktam a bőröndömet és elmentem kicsit rossmannozni is. Csak egy körömlakkot vettem (surprise!!), egyszerű lovely pinkes-pirosas lakk, inkább málnaszínű, 249 ft volt. :D Múlthéten 400, jó, hogy nem vettem meg. :D

1 megjegyzés:

  1. NEM TUDOK BELÉPNI, ELKÖLTÖZTEM
    http://iminlovewithmycamera.gportal.hu/

    VálaszTörlés